HartZinnig
Just do it! ~Nike~

Training

HartZinnig verzorgt workshops, masterclasses en trainingen op het gebied van persoonlijke ontwikkeling, persoonlijk leiderschap en vitaliteit. Deze geven inzicht in jou als persoon en passen daardoor goed in persoonlijke ontwikkeling-, migratie- en of re-integratie trajecten. Zowel individueel als in groepen.

Meer weten?

Onderstaande workshops worden op maat gemaakt.

  • Manager van jouw energie - From Stress to Relax: Wist jij dat jijzelf de veroorzaker bent van stress? Word je bewust wat jij allemaal kan doen om stress de baas te blijven.

  • Focus en stop afleidende gedachten - Move into Flow: Wat zijn jouw kernkwaliteiten?, Wie ben jij? Wat is jouw passie? En waarom Flow daar alles mee te maken heeft!

  • Concentreer op je eigen waarde - And Breathe: Focus op jijzelf, rust. Wil je ervaren wat een goede ademhaling voor positieve effecten heeft?

  • Grip op je agenda - Just Keep Flowing: Hoe houd ik dat vakantiegevoel vast? Wist jij dat timemanagement hierin een belangrijke rol speelt?

HartZinnig begeleidt ook events bijvoorbeeld als onderdeel van verandertrajecten. Het proces er naar toe is belangrijker dan het uiteindelijke resultaat. Onderdeel van de aanpak van HartZinnig om personen of teams mentaal in beweging te brengen is door fysieke training. Bijvoorbeeld door met een groep medewerkers het traject af te sluiten met een 5k of 10k run. Conditie, kracht en ontspanning zijn de kernelementen.

Met als doel gelukkige vitale medewerkers en daardoor meer creativiteit, productiviteit en minder ziekteverzuim.

Hierbij maken we gebruik van verschillende tools waaronder een persoonlijke analyse (anamnese) met beweegplan en de gedachtengoed van "bewegen voor je brein".

Bewegen voor je brein - Runningtherapie

HartZinnig is enorme fan van bewegen; figuurlijk en letterlijk! Het mooie van Runningtherapie is dat je absoluut geen ervaring met hardlopen nodig hebt. Een slechte conditie is ook geen probleem.

Runningtherapie is het inzetten van heel rustig hardlopen om zo het (over)belaste brein weer in balans te krijgen. Je bent (weer) met je lichaam bezig. Geestelijk en lichamelijk ga je de positieve effecten voelen. Je voelt je lekkerder in je vel en ondervindt meer energie. 

Heel rustig hardlopen is een rustige duurloop. Op een tempo waarbij je nog een gesprek kan voeren en de kans op blessures klein is.

Daarbij zijn loopscholing, ademhaling en krachttraining essentiële onderdelen. Onmisbaar is de natuur, die de ontspanning bevordert. Dat zorgt dat je in het hier en nu bent en je je blikveld verbreedt.
​Runningtherapie is maatwerk. Daarom wordt in een intakegesprek bepaald welke aanpak het beste bij jou past.

Als jij om verschillende redenen niet makkelijk en op eigen kracht tot bewegen komt en of somber, angstig, lusteloos, vermoeid, paniekerig of gestrest, neem contact met ons op!